خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

ای برگه سفید تب دارم چه بگویم که بیانگر تب تو از پس نوشته هایم باشد؟
وای قلم کوچک و مهربانم , ای خالق نوشته هایم نمی دانم باید چه واژه ای را برایت برگزینم تا بیانگر محبت بیش از پیشت شود.
دوست عزیزم تو تنها کسی هستی که می توانی در شبهای تنهائی ام با لغزیدن بر صفحه کاغذ ره آورد شبهای بی کسیم را هشدار دهی.
زمانی با تو بیگانه بودم وتورا نمی شناختم واین تک تک ساعت بود که می توانست همراه و هم صدایم باشد اما جای خالی تو محسوس بود!
اینک تورا یافته ام وشباهنگام نمی توانم بدون تو شب را به صبح پینه زنم.
واینچنین می شود که سعی می کنم تورا بر روی کاغذ بفشارم تا شاید که شاهدی باشی بر رویاهایم , بر خیالاتم وآنچه را که در سر می پرورانم.
آری تو را بر روی صفحه سفید می کشم تا همگان بفهمند تمام تنهائیم را از پس نوشته هایم!
وبعد بر روی حروف نوشته هایم جوهری سیاه می ریزم تا رویاهایم برکسی فاش نشود.
                                                                                                                                                   
 م.غریب

غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی