خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

تومعشوق منی حنان ومنان                تو معبود منی جبار و سبحان

تو را آمرزش و من بنده تو                منم امید دارم  بر رحمت  تو
********
خداوندا  تو  ستار العیوبی                 ببخشایم مرا بر لطف وخوبی

جهنم رابه من باطل بگردان              به جنت باصالحان داخل بگردان
                                                               
                                                                                           م.غریب

غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۴)

۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۱ سام نجفی نیا
عالی
سلام عرض شد داش رضا هستم.
 به وب ما یه سری بزن 
نظرتون درباره تبادل ‍‍ پیوند چیه؟
چرا هر پست رو یک رنگی میکنی؟! 
باید مفهوم رو محتوا را متفاوت کنی، نه رنگ طراحی رو لزوما.
البته نه اینکه به خودی خود این مسئله بد باشه، ولی در حال حاضر علاوه بر اینکه طراحی وبلاگ رو از ریخت میندازه که حالا شاید فقط نظر من باشه، ولی خوانایی رو هم کاهش میده؛ بعضی رنگ‌ها با رنگ پس زمینه نمی‌خونه و چشم رو اذیت می‌کنه.
شاید نگاهی به وبلاگ‌های بزرگ و یا طراحی‌ها منطقی و کاربرپسند بد نباشه.

پاسخ:
سلام از اظهار نظرتون ممنون
اما اگه دقت کنید من مطالبی که مال شخص خودم هست با سبز وبقیه را به رنگ نقره ای مینویسم
باز هم از اینکه نسبت به من لطف داشتید ممنون
ومنتظر پیشنهاد های بعدیتون هستم.
ممنون خوب شروع کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی