خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

از آن سوی اقیانوس افکار سخن می گویم با دلی شکسته و قلبی پر از آه.

نمی دانم چه بگویم و چگونه بگویم چرا که از خزان سهمگین که انفجار بمبی از شادی را خاموش کرده بود هنوز16 طلوع بیشتر نگذشته بود که غم فراغ عزیزی کمرم را شکست و دلم را بدرد آورد.

با سرنوشتم ساخته ام و خود را به دست قسمت سپرده ام اما چند روزی است که طوفانی در دلم برپاست نه جرات آن را دارم که پنهان کنم و نه جسارت گفتنش را دارم و بقول شاعر:

" اگر گویم زبان سوزد

         وگر پنهان کنم 

               از آن ترسم 

                 که مغز استخوان سوزد "

نمی دانم به که بگویم

برای اینست که باز به سراغ تو آمدم ای تمام خاطراتم

وحال می خواهم به تو بگویم

آری ای تمام تنهائیم: چند روزی است که به مهاجرت می اندیشم.

مهاجرت و گذشت از ماوایی به ماوایی دیگر اما چه کنم که این اشکهای خونین امانم نمی دهند.

نمی توانم چیزی بگویم چون با آنان هم نظرم و تمام حقانیت با آنهاست.

حق با آنهاست چون نمی دانم به کجا خواهم رفت.

پرنده قشنگم کمکم کن که نه بال پرواز دارم و نه لانه ای برای ماندن.

                                                       م.غریب


پ.ن: مهاجرت برای اولین بار در غم دوستی در ذهن  م.غریب  شکل گرفت.

غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۱)

۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۳ سام نجفی نیا
++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی