خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

زندگی پر از پستی و بلندی است و پر از امواج سهمگین که هر روز انسان را به سویی سوق می دهد.

گاه می بینی این همان چیزی است که طبق میل من و توست و گاه بر خلاف میل ما خواهد بود.

حال زیباترین زیبایم نمی دانم چند صباح دیگر که نسیم صبحگاهی به مشامت برسد خبر از چه آرد.

امیدوارم در آن لحظه همان فرازی باشد که تو و زندگیت را به صعودی ابدی نائل آورد که ان شاالله همین طور هم هست.

اما گل قشنگم همیشه صعود آن چیزی نیست که من و تو به آن می اندیشیم.

چه خوب گفت آن بزرگی که حدیثی از دعای بندگان عنوان نمود. حال بگذار تا برایت بازگویم چون من نیز به آن معتقدم.

     "فرد مومن هر دعایی که بکند برآورده می شود اما در برآورده شدن سه حالت است.

     1- ممکن است در همان لحظه همان طور که می خواهد به وقوع بپیوندد.

     2- ممکن است در اجابت آن به تاخیر بیفتد اما بالاخره اجابت می شود.

     3- که پر معناترین حالت است گاهی اوقات ما احساس می کنیم که دعای ما فایده ای ندارد اما گل من این نیست که خدا بندگانش را فراموش کند فقط در این حالت در اجابت دعا کمی تغییر ایجاد می شود یعنی آن طوری که به نفع و منفعت ماست به وقوع می پیوندد چرا که خداوند به حال بندگانش بیشتر از ما آشناست."

امیدوارم که درک کرده باشی که من چه می گویم.

با این تفسیر نباید از زندگی نا امید باشی بلکه باید برای رسیدن به اهدافت از هیچ تلاشی فرو گذار نکنی.

          به امید موفقیت در زندگیت

ودر یک کلام فهیمه ام: برای کنکور زندگیت تلاش کن.

                                                              م.غریب


پ.ن: برای فهیمه برای اولین بار در مورد دوستی که تمام فکرش کنکور بود در ذهن  م.غریب  شکل گرفت.


غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۲)

سلام در کامنت قبلی من پس از نوشتن خواستم شکلک بذارم که پیدا نکردم و همه چی بهم ریخت و نتونستم درستش کنم وکلی از نوشته هام پاک شد چون حوصله دوباره نوشتن نداشتم سعی کردم  همون جور کلمات پاک شده رو بنویسم مثل اینکه چنتا رو جا انداختم وبعضی جملات ناقص مونده  شرمنده...
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
امیدوارم دوست عزیز به نوشتن و خوندن علاقه پیدا کنی چون نوشتن بهترین راه درد دل است البته به نظر من
سلام دوست عزیز مطالبتون بسیار شاعرانه و عارفانه بود ودر کل وب عالیی دارین خیلی دوست داشتم بدانم که شما کی هستین شما میدانید درباب که سخن میگویید و میرانید وقضاوت می کنید اما ما نه این نابرابریست من نیز دوستدارم قضاوت کنم شما را به شناختی که از شما دارموامابه کارم نمی آید... امیدوارم منظرمو فهمیده باشی.ِ
پاسخ:
سلام دوست عزیز
منم تمایل دارم خواننده هایم رابیشتر بشناسم
و مشتاق نظرات و راهنمائی شما هستم
در صورت تمایل برای برقراری ارتباط می توانین از تلگرام من که در قسمت درباره من آمده استفاده کنید
باز هم از لطف شما متشکرم
    م.غریب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی