خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

مرا  با  خلوت دل  آشنا کرد 

مرا از شرانس اوهم رهاکرد


مرابرد اوبه رویا در پی دوست

برای مجنون شدن,لیلی همان اوست



به من تعلیم داد  درس محبت 

که با دوستان بندم عقد اخوت


به من آموخت دشمن رادوست پنداشتن      

واز آن پس دشمنان را دوست داشتن



که دشمن را که ما در سر پرورانیم                  

نه آن است که راستی دشمن بدانیم



تو ای تربت با من چه کردی                           

که در وادی غربت تنها نکردی


اگر مردم مرا تنها گذاشتن                            

ولی کن سعی تربت معشوق شناختن



اگر گوین که تربت خاک نیستی است             

 بگویم تربتم او شهر هستی است

                                         م.غریب


پ.ن:زادگاه عشق دردوری از عزیزان و در میان بعضی از روبه صفتان به ذهن م.غریب خطور کرد

در روزهای آینده منتظر ادامه زادگاه عشق باشید

غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۱)

۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۲ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام 

عالی ...

قالب وب تون خیلی تیره اس نوشته ها زیاد دید نداره 
پاسخ:
سلام
تشکر از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی