خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

وقتی که عشق از هم جدا شه , زندگی خیلی خرابه

وقتی عشق دلم تو آسمون پرواز کنه , زندگی من از هم می پاشه

عشقی که تو قلبم هیچ چیزی کم نداره

فقط با یه خنده همشون روبه راه می شه

وقتی که از در عشقم رد می شه , زندگی فقط برام سرد می شه

درون عشقم زندگی پیدا نمی شه

چشمه ی زندگی کم کم خشک می شه

باغ و بستان ناگهان در خواب می شه

وقتی که باغ و بستان در خواب شد چراغ دلم خاموش شد

وقتی بارون می باره توی لحظه ها لب ها به صورت می درخشه

لبها از تشنگی می میرن دل به او عشق می ورزد.

                                                حامد

غریب منتظر

حامد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی