خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

دریا، گذرم بهت افتاد و تو هم خوب خودتو تو دلم جا کردی.
دریا، گلایه ها ازت دارم اما
بدجور عاشقت شدم.
تو هم منو دوست داری یا میخوای مثل آدم ها تنهام بذاری؟
راستی از عشق گفتم و یاد یه چیزی افتادم و بدجور بغض گلومو گرفت.
دریا، اگه عاشقم شدی بابت این بغض من ناراحت نباش چون وقتی که همدیگه رو دیدیم برات مفصل تعریف میکنم.
البته اگه سرت خلوت باشه و مزاحم هم نداشته باشیم.
دریا، شنیدی میگن عشق هم خوبه و هم بد و عاشق شدن ممکنه آخرش جدایی باشه؟
خواهشا تو این " ممکن" رو فراموش کن منو به خودت برسون.
دریا ازت میخوام منو ببری جای خودت و تا آخر عمر کنار هم زندگی کنیم.
دریا، دوست دارم.
                                                        
  عقاب دریایی

غریب منتظر

عقاب دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی