خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

خداوندا شکرت , شکرت که درد را آفریدی و بعد درمان را .
شکرت که آدم را خلق کردی و بعد محبت را.
خداوندا امروز هنگامی که دیدم گلی را خلق کرده ای که چه معصوم است وهنوز غنچه ای نشکفته است و با تمام این وجود نیمی از آن پژمرده و سیاه است ونیمه سالمش هم در حال پرپرشدن است.دلم گرفت.
دلم گرفت و آزرده خاطر شدم که ما نیز هیچ موقع قدردانی آنچنانی نکرده ایم.
آری وقتی دیدم با تمام این عناوین برای چنین غنچه ای نگهبانی دلسوز و مهربان خلق کرده ای که خودش را از بین برده تا توانسته او را تا به اینجا برساند واقعا پی به کرم و بزرگی بیش از بیشترت بردم . . .
خدایا چه بگویم در ثنایت که هیچ واژه ای نمی تواند جبران نعمات و کرامات تو را بکند.
پس هم اکنون مجبورم بگویم 
            خدایا شکرت
                       شکرت
                            وصد هزار بار شکرت
                                                 
 م.غریب


غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی