خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

همچون پرنده ای می مانم سبک بال که به دورترین نقاط , توانائی کوچ را دارد اما در زندانی محبوس واسیر است.
روزها با پرنده ی خیالم کوچ می کنم وبا زیباترین نگارم صحبت می کنم .
اما زمانی که به وجود خویش باز می گردم خود راتنها و غریب می یابم که نه عادت مردم آزاری دارم که در قفس بال و پر زنم ونه توان استقامت را که در کنج قفس آرام بگیرم .
احساس می کنم اگر این روزها ادامه پیدا کند در اذلت وتنهائی خویش دار باقی را بر زندگی فانیم ترجیح خواهم داد و از این قفس به آن آزادی ابدی خواهم گریخت .

                                                                                                               م.غریب

غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی