خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

زمانی نامی فراتر از برادر را برای او برگزیدم. اما آیا کسی فهمید؟!
بر سرم چوب وچماغ ها کوبیدند اما به همه آنها نیشخند زدم . اما آیا کسی فهمید ؟!
در تنهائی ودر خفا بر خودم وبر زمین و زمان لعنت فرستادم . اما آیا کسی فهمید؟!
ترحم را پیشه کردند از اعماق وجود ناراحت شدم. اما آنها فکر کردند من خوشم می آید.
 

زمانی دیگر برادری در مجاورتم حس کردم مهربانتر و دلسوزتر وآن لحظه بود که فهمیدم اگر چه نفهمیده بودند که نامی فراتر از برادر را انتخاب کرده بودم , اما من به راستی به وجودش , وجودی زیباتر از آنچه می پنداشتم , نزدیکتر از آنچه می دانستم , و مهربانتر از آنچه انتظار داشتم پی بردم.
واینک به آن نتیجه رسیدم که این واژه برادر است که او را مهربانتر و دلسوزتر و جذابتر می کند.
برادر عزیزم دوستت دارم.
                                                         
م.غریب


غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی