خلوت دل

دل نوشته های من

خلوت دل

دل نوشته های من

سلام به دوستان
از این که وقت می گذارید ووبلاگ من را می خوانید خرسندم
لطفا با ارائه نظرتان مرا راهنمایی کنید
خواهشا از کپی برداری بدون ذکر نویسنده (که در زیر هرمطلب ذکر می شود)خودداری نمایید.
باتشکر مدیریت وبلاگ

آخرین نظرات
  • ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳ - سام نجفی نیا
    ++
  • ۸ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱ - سام نجفی نیا
    عالی

برای تو می نویسم برای تو , آری برای تو که جزء جزء شعرم را می فهمی.
برای تو که گوشه های قلبم راجستجو می کنی تا چیز جدیدی کشف کنی , اما باید بگویم قلبم چند قفلست.
می بینمت , آری می بینمت که برایم دل می سوزانی بر قلمم سوار می شوم واز طریق راهی که با نوشته هایم ساخته ام به سویت می آیم.
می خواهمت , می خواهمت , با تمام وجود می خواهمت.
اما . . . اما . . . اما واقعا نمی دانم تو در قلبت چه می گذرد نمی دانم چه می خواهی.
آری برای تو می نویسم توئی که مرا هیپنوتیز کردی و خودت را در دلم جا دادی اما نی دانم چگونه خواسته ام را جواب خواهی داد.
برای تو می نویسم  , آری برای تو اما نمی دانم چه بنویسم بجز این جمله که :"در کنج دلم جا داری."
                                                           
 م.غریب

غریب منتظر

م.غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی